Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. 07. 21.

Frissítés, nyitás és magyarázat



Drága olvasóim - ha még vagytok,




bocsánatot szeretnék kérni, amiért eltűntem illetve - immár másodjára - zártam be, illetve nyitottam ki. Mert most újra kinyitom a blogot. 
A magyarázat erre a hirtelen nyitás-zárás mizériára az, hogy egy nagyon komoly és nehéz dolgon megy a családom és én is keresztül, részletekbe nem szeretnék belemenni, mert ez nem az a hely, ahol a gondjaimról és bajaimról nyavalygok. Feltehetitek a kérdést: akkor miért nyitok ki? Mert szükségem van az írásra, szükségem van arra, hogy a bennem felgyűlő sok-sok fájdalmat és ideget kiadjam magamból, erre pedig ezt találtam a számomra legjobbnak. 
A frissítésekre térve: jön majd egy Brielle/Loki fic, regény első része, valamint motoszkál a fejemben egy Thorki one-shot, sok mással egyetemben, tehát ihletből nincs hiány. Megpróbálok minden tőlem telhetőt megtenni azért, hogy rendszeresen tudjak frissíteni, ezt a napot pedig a vasárnapot választom. Tehát, minden vasárnap próbálok valamit hozni nektek.

Köszönöm a figyelmeteket, és remélem, továbbra is itt köszönthetlek benneteket.

Shadow Wanderer

2 megjegyzés:

  1. Te csodás művész! Mi, lelkes olvasóid itt állunk lesben, és várjuk, hogy rávethessük magunkat a csodás írásaidra <3 Rengeteg erőt és ihletet kívánok neked, sis ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de a művésztől távol állok. :DD
      Azt is köszönöm, hogy vagy nekem, sis. <3

      Törlés